Нашите деца живеат во брзо општество, а нивниот живот стана многу полесен од оној на кој сме навикнале.
Знаат безброј апликации кои можат наместо нив да ги извршуваат своите задачи и задачи, и тие можат да напишат само неколку збора на своите компјутери и да најдат сè што им е потребно, без да мора да ја користат нивната меморија или да ги користат нивните знаења.
Нема сомнение дека новите пронајдоци обезбедија поголема утеха отколку што некогаш сонувавме да живееме.
Сепак, одговорност е на секој родител да ги охрабри и стимулира своите деца да истражуваат, учат и да успеат.
Притоа, не треба да дозволиме старите практики да се заборават.
Многумина тврдат дека со тоа што ги поучуваат нашите деца како да ја развиваат нивната храна, можеме да ги научиме да бидат одговорни и самостојни. Зарем не би било убаво да можат да ги произведуваат сите прехранбени производи што им се потребни, особено сега, кога органската храна стана неопходна?
Истражувачите откриле дека децата кои се научени да растат своја храна развиваат особина наречена „храна емпатија“, која им помага да водат поздрав живот и да јадат поздрава диета богата со хранливи материи.
Градинарството им нуди на децата можност да бидат физички активни, да научат повеќе за исхраната, да стекнуваат љубов кон природата и да развиваат важни вештини како соработка и тимска работа, креативност, откритие и самодоверба.
Растењето на растенија ќе биде едукативно искуство за децата, бидејќи тие ќе научат како функционира природата, ќе се заинтересираат за одржливост на животната средина и ќе бидат охрабрени да готват своја храна и да ја намалат нивната зависност од несакана храна.
Според светски познатиот француски готвач, Рејмонд Блак, лекциите за градинарство на училиште треба да бидат задолжителни, бидејќи тие ќе ги научат за вредноста на здравата и органска храна, што е особено важно во време кога здравствените проблеми поврзани со храна се во пораст.
Готвачот Blac вели:
„Имаме прекрасна можност навистина да се поврземе со храната. Треба да се вклучиме во надворешниот свет, со нашите градини и животот во нив.
Децата треба да ја научат едноставната магија на земање храна од семето, од земјата или од реките, а потоа да ја претворат во нешто едноставно и вкусно.