Педагозите советуваат: Како да постигнете детето самостојно да ги извршува училишните обврски!

Сфаќајќи дека времето не може да се врати ако згрешиме, повеќето родители прават голем притисок при дозирање родителски ангажман врз училишните обврски.

Малото суштество се движи кон училиште, кое беше фалено до вчера ако само спие, јаде и не се расправа со околината, а понекогаш и извршува некои работни задачи. Очекувањата растат во непозната насока, илјадници прашања сега се појавуваат во нивниот живот. Конкурентниот дух на првачињата на некои родители постојано расте и тоа е вистинска можност да ги претстават буквите како компјутер. Можеби тоа ќе ве оптоварува, но немојте да бидете измамени. Нема апсолутно никаква корелација помеѓу успехот во прво одделение и во животот. Запомнете го ова секогаш кога  чувствувате страв или сте преплашени од нетрпение. Но односот кон знаењето, училиштето, авторитетот и нивните обврски има големо влијание. Значи, концентрирајте се  на процесот и пристапот, а помалку на резултатот. Напредокот нема да се пропушти, но брзината ќе биде во согласност со способностите на детето што тие мора да ги имаат и слободното време за играње, одмор, дружење.
Наоѓање на рамнотежа и спонтаното организирање на времето е дел во кој вашата улога ќе биде исклучително важна. Ако во таа организација поголемиот дел од денот детето ја учи вежбата, така што нема слободно време и потребно е да го совладате материјалот, некаде има проблем. Обично е пристапот до материјалот што детето не го разбира. На пример, три од истите задачи секогаш ги решава бавно и со помош. Тогаш времето за сугестии е првенствено за наставник, а можеби и педагог или психолог. Ова обично не значи дека детето има когнитивни проблеми, но во повеќето случаи некои од концептите остануваат нејасни за детето, материјалот го учи “напамет” (и слични проблеми за решавање).

Со цел најдобро да му помогнете на детето, треба добро да ги запознаете и реално да ги видите можностите на вашето дете. Заборавете на другите деца и гледајте ги своите, без споредба и лични амбиции. Ако  ги скокате скалите, ќе бидете нестабилни.

На самиот почеток на првото одделение, во септември сметајте дека и вие отидовте на училиште, затоа што е време да се запознаете со новата страна на новото дете. Следете ги условите што се поставени пред вашето збунето и уморно дете и бидете сигурни дека не се среќавате со несигурни тврдини. Вие сте тука за детето, но внимателно. Видете дали ги забележува линиите и коцките и дали разбира за што служат . Помогнете им правилно да ги користат училишните материјали. Следете ја групата на viber за првиот месец или на друг начин контактирајте со другите родители, така што ќе можете да проверите колку вашето дете е концентрирано и дали памти. Кога ќе сфатитедека детето заборавило, применувајте го следниов совет и добро запомнете го, затоа што ќе ви треба до крајот на образованието на вашето дете: никогаш,  никогаш не им давајте на децата готов одговор. Ако се вклучувате, наведете ги на одговор и мотивација за размислување. Тука лежи клучот за независноста.

Еве неколку примери:

Од пријателка чие дете учи со вашето, сте слушнале дека имаат домашна задача  и дека треба да земат пластелин по ликовно.

Вие: Кои обврски ги имаш за утре?

Детето: Немам ништо.

Вие: Види што часови имаш, па размисли повторно.

Детето: Погледнува. Немам ништо. Прашај некој.

Вие: Овие се твоиобврски и многу е важно да се сетиш. Ајде да погледнеме заедно. Покажими што сте правеле, обиди се да се сетиш …

Обидите заземаат минимум 15-20 минути и вашето дете постојано мотивирајте го да размислува за овие проблеми. Многу брзо детето ќе сфати дека полесно е да се запамети на час Купите мали налепници кои ќе ги држат до страната каде што е домашно, да заокружува, или да воведе слична тактика на означување. Барајте разни начини за мотивација. Најлоша варијанта е:

Вие: На групата Viber, пишува на страницата број 5, задача 3, како и за ликовно да с еноси пластелин.

Целото прво одделение е описно оценување бидејќи тоа е период кога неуредното домашно не носи лоша оценка, туку знак дека мора повнимателно да слуша, да с естекне со одговорност спрема новите обврски, да се вклопи во новата средина, да го “преживее“ одговарањето пред целото одделение и др. Значи, не плашете се ако детето добие „опомена“. Не ги завршувајте детските задачи за да би ја избегнале опомената. Таа е добра за него/неа. Вредна колку злато. зборот на наставникот/чката е е важен и посилен од вашиот моментално. Тој/Таа нека го укори.

Кога конечно ќе дознаете што има за домашно, детето би требало на мир и на осветлено место да ја напише домашната задача самостојно. Секкако тоа ќе ви се обрати неколку пати со прашања но вие полека со убав тон одговорете :Тука сум да ти помогнам, само прво направи ја сам/а се што знаеш, а јас ќе ти ја прегледам и ќе ти објаснам се што не знаеш. Немојте да западнете во замка со одговорите да му ја напишете домашната место него, бидејќи тоа многу брзо ќе им„се заарни“. Обидете се да бидете поупорни и создадете кај детето навика на ваков начин да ги пишува домашните. Тоа ќе му помогне и кога ќе прави тест на училиште. Домашното е завршено. За секоја задача која не е точно напишана појаснете го материјалот и зададете му три нови задачи. и кога ќе успее да реши 2 без престан значи дека го сфатил материјалот.

Кога тоа не е вистинското решение, не го давате вистинскиот одговор, но повторно вратете го на прашањата. Значи, заклучувате дека тоа не е вистина и сметајте ги грешките, па замолете го детето да ги пронајде. Се разбира, детето брзо ќе заклучи дека ако е повеќе концентрирано, ќе има помалку работа и повеќе време да игра. Понекогаш овој начин на помош се претвора во игри без граници, но тоа е еден од најуспешните патишта за независност. Да се направи разлика што детето навистина не го знае и не разбира (што не можете да го очекувате самостојно) од она што не е доволно концентрирано или не вложува доволно напори е потешко отколку што ви се чини. Па, од вас се очекува да се обидете тука.

Еден ден некој ќе може да подигне тежина од 70 килограми,но тој мора да дигне прво полесни тегови. За да може некој да истрча маратон, прво мора да трча на пократки патеки. За да може детето успешно да го заврши средното образование и колеџот, прво мора да го заврши основното образование самостојно. Во седмо одделение, без најмалку три приватни професори, тоа може да биде само ако образованието го заврши повеќе или помалку без мајки, татковци и тетки кои создаваат лажна слика на знаење што се распаѓа како кула од карти подоцна.

“Учење на учењето” е вредно колку злато. Одвојување на битката на малолетникот под број еден. Употребата на маргините каде што се издвојуваат најважните зборови, различните форми на умните карти (шеми за лична асоцијација), поврзаноста со животните примери, сеќавањето на нови примери … се техники кои овозможуваат, покрај полесно и побрзо сеќавање, и неспоредливо побрзо одраз и потсетување.

Како родител најмногу ќе ви помогне ако забележите дека детето инвестира премногу напор без резултати, а потоа, ако не ја видите причината, побарајте помош од училиштето. Ќе му помогнете на детето со добра семејна организација на време. Има многу начини да учествувате во образованието на вашето дете, но запомнете: никогаш не ги давајте вашите одговори лесно!

извор:детињарије.ком

Остави коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *